Teamwork på Formland

Idag har jeg hjælp af Christian Bro til produktion af highlights og award video fra Formland messen hos MCH i Herning. Lige nu flyver fingrene henover redigeringstasterne for Christian som har deadline om mindre end en halv time - mens jeg henter det sidste materiale hjem til min redigering som har deadline imorgen. Altsammen til web og social media.

I luften for EDC

Droneootagelse i Brande


For at give det flotte overblik bestilte ejendomsmægler Niels Kofoed dronebilleder af en række ejendomme. Skønt at være i luften ned DJI Mavic Pro

Jagten på det gode indeklima


I samarbejde med Realdania By & Byg følger jeg deres projekt i Holstebro, som går under titlen Sunde Boliger.
De bygger tre forskellige huse i Tommeliseparken i Mejrup for at kunne teste forskellige måder at forbedre indeklimaet på.

Tanken er at vi i for høj grad har gået efter at spare på energien i vores huse og det kan have gået ud over indeklimaet. Derfor har de begyndt dette projekt for at se om man kan gøre noget ved det, så man igen kan få et godt indeklima i både nye og gamle huse.

Indtil videre er der kommet to videoer ud af processen som er delt på sociale medier. Du kan se den seneste her, som fortæller lidt om selve projektet.


Grise med nummerplader

facebookvisninger


Aulum er en ambitiøs by som har et klart ønske om ikke blot at være et sted du kører forbi mellem Holstebro og Herning. De har en målsætning om at blive danmarks bedste foreningsby - og for at sprede det gode budskab lancerede man kampagnen "Lev livet i Aulum" hvor jeg blev bedt om at levere videoen til social media. Resultatet kan du se her - og interessen for filmen var stor, hvor den fik et perfekt afsæt i de første 24 timer.



Når de mener det de siger...


En del af forsikringsselskabets Vestjyllands DNA er at de mennesker du møder i deres nyhedsbreve, annoncer og reklamer er rigtige mennesker som reelt også er kunder hos dem.


Vestjylland Forsikring


I samarbejde med Vestjyllands Forsikring udarbejdede jeg et forslag til en kampagne der skulle få deres budskab ud i biograferne. Man havde et ønske om at prøve sig på det store lærred, hvor målgruppen var unge par som enten er blevet forældre eller husejere.

Det kom der to spots ud af og Flemming Dalby fra Vestjyllands marketingsafdeling fortæller: Det har været en fornøjelse at samarbejde med dBA Media. Nøgleord: Stor forståelse for vores behov. Professionel tilgang kombineret med en ligefrem og fremkommelig kommunikation.



Vis flere blog-indlæg

dBA MEDIA Sofievej 6 DK-7400 Herning - T: 9716 1606 M: 4019 1606 Mail